torstai 1. tammikuuta 2015

RAUHAKSELTAAN

Nyt se taas vaihtui. Vuosi on 2015. Vuodenvaihde vaihtui rauhakseltaan. Viikko oli vienyt voimia ihmeen paljon, joten vuodenvaihteeseen ei kuulunut kuohuvaa tai rakettien paukuttelua puolilta öin. Meidän vuosi vaihtui peura-burgereita ja kokista nauttien. Uusi Lantliv-lehti ja yhdeltätoista untenmaille.

(Tässä taustalle soimaan mielestäni yksi kauneimmista kappalaista mitä tiedän)











Koiratkin ottivat paukkeen rauhassa. Leeviä ei nyt muutenkaan hetkauta mikään, eikä Sepeäkään haitannut pauke ollenkaan sisällä. Ulkona oli hieman ihmeissään.





















Kynttilät puhallettiin sammuksiin siis jo paljon ennen puoltayötä.
Niin hurja Uusi Vuosi meillä oli!






Viime vuosi meni aika tasapaksusti. Enkä toivokkaan mitään vuoristorataa. Olen tyytyväinen näin rauhakseltaan ja oppinut tekemään asioita joista itse pidän, en tee asioita siksi kun muutkin. Voin tehdä asioita erilailla, se ei haittaa. Siksi minä olen minä. Miksi olen oppimassa sen vasta nyt! Ehkä olen nyt vasta pysähtynyt miettimään mitä oikeasti haluan.

Toinen juttu mistä saan aina muistuttaa itseäni on se, että muista olla kiitollinen kaikesta mitä minulla on. Koti, ihana perhe (vaikka kestämistä minussa kyllä välillä on, vai mitä P?), töitä. Sukulaisten kanssa yhteydenpito on asia minkä aion laittaa kuntoon tänä vuonna. Liian harvoin on yhteydessä heihin. Olkoon tämä nyt se uuden vuoden lupaus.

Tämän blogin kirjoittaminen oli pitkä haave jota vain en saanut aloitettua. Ei kameraa, ei aikaa jne. Mutta nyt tätä teen ja nautin kuvaamisesta ja kirjoittamisesta! Teen tätä oikeastaan itselleni. Fru Friida vielä etsii millaiseksi haluaa isona tulla. Ehkä se muokkautuu tänä vuonna.




Ei muuta kun katsellaan ja kuulostellaan mitä tällä vuodella on meille tarjota.

Ja kiitos teille Fru Friidassa kävijöille <3


Friida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!